Vir wie dit mag aangaan

April 26, 2006 at 2:00 nm 9 Kommentaar

My gunsteling condiment:

Jy gooi dit oor alles.
Behalwe koeksisters
En sushi. Daarvoor kry jy wasabi.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Laatnag Joernalisme Yinyang blog

9 Kommentaar Add your own

  • 1. Pienk Zuit  |  Julie 25, 2006 om 10:17 vm

    Ek sien nou eers hierdie post! Myne ook! Wonderlike, liewe, Tabasco…

    Die rede hoekom ek so diep in jou argiewe spit is omdat ek en Lamsak besluit het ons moet die raaisel van jou identiteit probeer ontbloot. So nou lees ek alles in jou blog se verlede en kyk vir leidrade.

    Reply
  • 2. Pienk Zuit  |  Julie 25, 2006 om 12:23 nm

    Ek sien nou eers hierdie post! Myne ook! Wonderlike, liewe, Tabasco…

    Die rede hoekom ek so diep in jou argiewe spit is omdat ek en Lamsak besluit het ons moet die raaisel van jou identiteit probeer ontbloot. So nou lees ek alles in jou blog se verlede en kyk vir leidrade.

    Reply
  • 3. maeree  |  Julie 25, 2006 om 12:35 nm

    nee moenie dit doen nie! dan kan ek nie meer met soveel vrymoedigheid oor bv voete praat nie.

    Reply
  • 4. maeree  |  Julie 25, 2006 om 12:35 nm

    nee moenie dit doen nie! dan kan ek nie meer met soveel vrymoedigheid oor bv voete praat nie.

    Reply
  • 5. Pienk Zuit  |  Julie 26, 2006 om 8:51 vm

    Ek het ‘n hele paar leidrade, maar nie ‘n antwoord nie. Dalk is jy reg, dalk is die anonimiteit juis deel hiervan.

    Behalwe dat Prof nie saamspeel nie en my reeds ontbloot het.

    Reply
  • 6. Pienk Zuit  |  Julie 26, 2006 om 9:46 vm

    Ek het ‘n hele paar leidrade, maar nie ‘n antwoord nie. Dalk is jy reg, dalk is die anonimiteit juis deel hiervan.

    Behalwe dat Prof nie saamspeel nie en my reeds ontbloot het.

    Reply
  • 7. maeree  |  Julie 26, 2006 om 9:49 vm

    ek onthou dat ek eenslag op salige rus gelees het “salige rus expose alles”.
    elkgeval, ek ken nie een van my blog vriende in die regtige (wat prof noem “reële”) wêreld nie.

    Reply
  • 8. maeree  |  Julie 26, 2006 om 9:49 vm

    ek onthou dat ek eenslag op salige rus gelees het “salige rus expose alles”.
    elkgeval, ek ken nie een van my blog vriende in die regtige (wat prof noem “reële”) wêreld nie.

    Reply
  • 9. Ou Koeie « inderdaad  |  Februarie 8, 2008 om 3:32 nm

    […] Vir wie dit mag aangaan (oor condiments) […]

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


