Ek kan nie wág nie!

Mei 14, 2006 at 4:51 nm 6 Kommentaar

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Sol iustitiae illustra nos Die Einde

6 Kommentaar Add your own

  • 1. Do Kwang  |  Mei 14, 2006 om 10:17 nm

    Baie mense gee om.
    Ek gee om.

    Reply
  • 2. Do Kwang  |  Mei 14, 2006 om 10:47 nm

    Baie mense gee om.
    Ek gee om.

    Reply
  • 3. dorothy  |  Mei 16, 2006 om 4:11 nm

    i’ll stick to fforde thanks
    ;P

    Reply
  • 4. dorothy  |  Mei 16, 2006 om 4:21 nm

    i’ll stick to fforde thanks
    ;P

    Reply
  • 5. maeree  |  Mei 17, 2006 om 8:02 nm

    prof –
    aaawww, dankie.

    dorothy –
    ek het ook the eyre affair gelees. dit was goed. maar die ongemaklike situasie waarin pratchett fans hulself bevind met enige ander skrywer as pratchett, is: dis nie pratchett nie! terwyl ek dus wag, geniet jy vir fforde en kaggel en kaapse winter.

    Reply
  • 6. maeree  |  Mei 17, 2006 om 8:02 nm

    prof –
    aaawww, dankie.

    dorothy –
    ek het ook the eyre affair gelees. dit was goed. maar die ongemaklike situasie waarin pratchett fans hulself bevind met enige ander skrywer as pratchett, is: dis nie pratchett nie! terwyl ek dus wag, geniet jy vir fforde en kaggel en kaapse winter.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


