fcuked

Mei 19, 2006 at 9:01 nm 10 Kommentaar

Ek het gister uitgevind dat die 50 bladsy paper waarvoor ek gedink het ek nog drie weke oor het, oor 10 dae moet in wees.
As my posts dus oor die volgende 9 dae effens sporadies is, of as dit klink na die gebabbel van ‘n kranksinnige…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Perspektiewe op voete Identiteitsverlies & Hebreeus

10 Kommentaar Add your own

  • 1. dorothy  |  Mei 22, 2006 om 9:50 vm

    VERY good luck for the paper!

    Reply
  • 2. dorothy  |  Mei 22, 2006 om 10:46 vm

    VERY good luck for the paper!

    Reply
  • 3. dorothy  |  Mei 22, 2006 om 2:43 nm

    oh and what is it about?

    Reply
  • 4. dorothy  |  Mei 22, 2006 om 2:52 nm

    oh and what is it about?

    Reply
  • 5. maeree  |  Mei 22, 2006 om 6:07 nm

    ethics – trying to write an ethical response to sexual violence. dis baie exciting & interessant, maar ek is nie naastenby klaar nie.

    Reply
  • 6. maeree  |  Mei 22, 2006 om 6:07 nm

    ethics – trying to write an ethical response to sexual violence. dis baie exciting & interessant, maar ek is nie naastenby klaar nie.

    Reply
  • 7. dorothy  |  Mei 23, 2006 om 9:42 vm

    sounds amazing! – an ethical response being?

    Reply
  • 8. dorothy  |  Mei 23, 2006 om 11:05 vm

    sounds amazing! – an ethical response being?

    Reply
  • 9. maeree  |  Mei 24, 2006 om 12:42 vm

    i wish i knew!
    ek doen navorsing oor idees oor “body” (en spesifiek die vroulike liggaam) deur die geskiedenis en tans. ek hoop om die idee van embodied community as sleutel vir ‘n etiese respons te gebruik.

    Reply
  • 10. maeree  |  Mei 24, 2006 om 12:42 vm

    i wish i knew!
    ek doen navorsing oor idees oor “body” (en spesifiek die vroulike liggaam) deur die geskiedenis en tans. ek hoop om die idee van embodied community as sleutel vir ‘n etiese respons te gebruik.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


