Applous

Junie 2, 2006 at 11:09 nm 8 Kommentaar

PD = Passed with distinction

Ek wil net graag dankie sê vir my ma en my pa wat altyd in my geglo het. En die hoof van die huis wat my ondersteun het deur my met ‘n stok te slaan wanneer ek lui was en vir my te lag wanneer ek paniekerig was. En my vissies wat vir ses maande met vreemdelinge se geselskap tevrede moes wees. Ek kon dit nie sonder julle gedoen het nie.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Ek verdedig Vrydag van 10h-13h my paper. Vervolg

8 Kommentaar Add your own

  • 1. gm  |  Junie 3, 2006 om 12:33 vm

    Baie geluk!

    Reply
  • 2. gm  |  Junie 3, 2006 om 1:24 vm

    Baie geluk!

    Reply
  • 3. Do Kwang  |  Junie 3, 2006 om 10:42 vm

    Baie geluk!

    Reply
  • 4. Do Kwang  |  Junie 3, 2006 om 11:05 vm

    Baie geluk!

    Reply
  • 5. Appel  |  Junie 3, 2006 om 6:23 nm

    Baie geluk!

    Reply
  • 6. Appel  |  Junie 3, 2006 om 9:38 nm

    Baie geluk!

    Reply
  • 7. renklem  |  Junie 4, 2006 om 10:19 vm

    wel gedaan

    Reply
  • 8. renklem  |  Junie 4, 2006 om 11:41 vm

    wel gedaan

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


