28 Kbps

Julie 15, 2006 at 4:16 nm 4 Kommentaar

Ek mis my 40 Mbps.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Jou naaste soos jouself ‘n Vraag waaroor ek al baie lank wonder.

4 Kommentaar Add your own

  • 1. Pienk Zuit  |  Julie 17, 2006 om 1:22 nm

    Nou hier is iets wat dit vir my baie moeilik maak om “ten spyte van” lief te hê. Ek kan net vir Telkom haat, niks anders nie. Ek hoop nie dit laat my eendag in die hel eindig nie, maar ek kan nie anders nie.

    Reply
  • 2. Pienk Zuit  |  Julie 17, 2006 om 2:19 nm

    Nou hier is iets wat dit vir my baie moeilik maak om “ten spyte van” lief te hê. Ek kan net vir Telkom haat, niks anders nie. Ek hoop nie dit laat my eendag in die hel eindig nie, maar ek kan nie anders nie.

    Reply
  • 3. rondloper  |  Julie 20, 2006 om 4:06 nm

    Jislaaik, ja. As ons enigiets vinniger as dalk ‘n selfoontjie se GPRS-konneksie wil he^ kos dit ‘n hele plaas se geld. Daai plekke waar wireless broadband sommer so oral beskikbaar is, dis mos die hemel!

    Reply
  • 4. rondloper  |  Julie 20, 2006 om 4:10 nm

    Jislaaik, ja. As ons enigiets vinniger as dalk ‘n selfoontjie se GPRS-konneksie wil he^ kos dit ‘n hele plaas se geld. Daai plekke waar wireless broadband sommer so oral beskikbaar is, dis mos die hemel!

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


