My hartjie, my liefie

Oktober 24, 2006 at 10:55 vm 8 Kommentaar

Die son sak weg

Daar anderkant die blou berge

Entry filed under: Uncategorized.

The Devil Wears Prada Het Maeree Skisofreniese Persoonlikheidsdisorder?

8 Kommentaar Add your own

  • 1. Adam  |  Oktober 24, 2006 om 5:13 nm

    Het iemand al vir jou gevra of jy skisofreniese neigings het?

    (xwalwoxu) – ek versamel word verifications

    Antwoord
  • 2. Adam  |  Oktober 24, 2006 om 10:38 nm

    Het iemand al vir jou gevra of jy skisofreniese neigings het?

    (xwalwoxu) – ek versamel word verifications

    Antwoord
  • 3. maeree  |  Oktober 25, 2006 om 10:35 vm

    nog nooit nie

    Antwoord
  • 4. maeree  |  Oktober 25, 2006 om 10:35 vm

    nog nooit nie

    Antwoord
  • 5. Adam  |  Oktober 25, 2006 om 11:58 vm

    Ha-ha. Was dit tydens jou (teologiese?) studies? Was altyd ‘n paar tokolokke in die klas wat ‘n stopvak benodig het toe ek voorgraads was.

    Toemaar, wees gerus. Een van my ex-pelle het eenmaal gesĂȘ dat dit die grootste fout van die universe was om my ‘n sielkunde handboek in die hand te stop… Nou het ek name vir al my ideosincrisies (hoe de hel spel mens dit?!).

    (kdaif)

    Antwoord
  • 6. Adam  |  Oktober 25, 2006 om 12:06 nm

    Sien byvoorbeeld Eetversteurings of dalk Depressie. Daar was iewers een oor ADD ook, maar ek kry hom nie nou nie.

    (shmytwxb)

    Antwoord
  • 7. Adam  |  Oktober 25, 2006 om 12:40 nm

    Sien byvoorbeeld Eetversteurings of dalk Depressie. Daar was iewers een oor ADD ook, maar ek kry hom nie nou nie.

    (shmytwxb)

    Antwoord
  • 8. Adam  |  Oktober 25, 2006 om 12:41 nm

    Ha-ha. Was dit tydens jou (teologiese?) studies? Was altyd ‘n paar tokolokke in die klas wat ‘n stopvak benodig het toe ek voorgraads was.

    Toemaar, wees gerus. Een van my ex-pelle het eenmaal gesĂȘ dat dit die grootste fout van die universe was om my ‘n sielkunde handboek in die hand te stop… Nou het ek name vir al my ideosincrisies (hoe de hel spel mens dit?!).

    (kdaif)

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


