@home

Desember 13, 2006 at 3:16 nm 12 Kommentaar

“As much of a delight to hold and use as it is to look at.”

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Ek kan die versoeking nie weerstaan… Die punt van blog is die gesprek

12 Kommentaar Add your own

  • 1. PienkZuit  |  Desember 13, 2006 om 10:30 nm

    Is dit een van daardie goed waarmee die priesters die heilige water sprinkel? Indien wel, Freddy het jy ook een?

    Reply
  • 2. PienkZuit  |  Desember 13, 2006 om 10:30 nm

    Is dit een van daardie goed waarmee die priesters die heilige water sprinkel? Indien wel, Freddy het jy ook een?

    Reply
  • 3. maeree  |  Desember 15, 2006 om 11:27 vm

    1. ek dag jy’s met vakansie.
    2. byt jou tong! freddy is ‘n gereformeerde dominee! as hy heilige water op enigiets probeer sprinkel, gaan hy self-destruct.

    Reply
  • 4. maeree  |  Desember 15, 2006 om 11:27 vm

    1. ek dag jy’s met vakansie.
    2. byt jou tong! freddy is ‘n gereformeerde dominee! as hy heilige water op enigiets probeer sprinkel, gaan hy self-destruct.

    Reply
  • 5. Anonymous  |  Desember 15, 2006 om 11:43 vm

    Ek het baie beskermd grootgeword en gegee die feit dat hier soms wilde/wilpse goed op hierdie blog gepubliseer word wil ek net graag vra die volgende: Wat de hel is hierdie voorwerp as onderwerp van bespreking/bespiegeling?

    Klagat

    Reply
  • 6. Anonymous  |  Desember 15, 2006 om 11:43 vm

    Ek het baie beskermd grootgeword en gegee die feit dat hier soms wilde/wilpse goed op hierdie blog gepubliseer word wil ek net graag vra die volgende: Wat de hel is hierdie voorwerp as onderwerp van bespreking/bespiegeling?

    Klagat

    Reply
  • 7. maeree  |  Desember 15, 2006 om 12:00 nm

    klagat! ek dag jy’s ‘n dokter?

    Reply
  • 8. maeree  |  Desember 15, 2006 om 12:00 nm

    klagat! ek dag jy’s ‘n dokter?

    Reply
  • 9. Anonymous  |  Desember 15, 2006 om 12:07 nm

    Maeree

    Jy weet wat dag/dog gedoen het.

    Elk geval ek is n skrywer, dit is nou ten spyte van die feit dat Do Kwang weier om my pennevrug te lees.

    Klagat

    Reply
  • 10. Anonymous  |  Desember 15, 2006 om 12:07 nm

    Maeree

    Jy weet wat dag/dog gedoen het.

    Elk geval ek is n skrywer, dit is nou ten spyte van die feit dat Do Kwang weier om my pennevrug te lees.

    Klagat

    Reply
  • 11. Freddy  |  Desember 17, 2006 om 3:41 nm

    Ek is seker die figuurtjie op die prentjie is veeldoelig. Ek sal net soms die sout/peper uithaal.

    Nee, ek het nie so ene nie.

    Reply
  • 12. Freddy  |  Desember 17, 2006 om 3:41 nm

    Ek is seker die figuurtjie op die prentjie is veeldoelig. Ek sal net soms die sout/peper uithaal.

    Nee, ek het nie so ene nie.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


