Mampara van die Dekade

Desember 29, 2006 at 10:14 nm 2 Kommentaar

Do Kwang inspireer my om nog ‘n Mampara te nomineer – hierdie keer die Mampara van die dekade:

Koning Goodwill [sic] Zwelethini

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

My kultuur en jou kultuur… Donderdag

2 Kommentaar Add your own

  • 1. Do Kwang  |  Desember 29, 2006 om 10:40 nm

    Ek moet bieg dat ek nie veel van Koning Goodwill weet nie, maar die bietjie wat ek weet, is dat hy daarvan hou dat diere doodgemartel word, en daarom dink ek ook hy is ‘n mampara.

    Reply
  • 2. Do Kwang  |  Desember 29, 2006 om 10:40 nm

    Ek moet bieg dat ek nie veel van Koning Goodwill weet nie, maar die bietjie wat ek weet, is dat hy daarvan hou dat diere doodgemartel word, en daarom dink ek ook hy is ‘n mampara.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


