Maak die wêreld vandag nog beter.

April 2, 2007 at 1:06 nm 5 Kommentaar

www.freehugscampaign.org

Vir Salige Rus.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Pratchett Aanhalings is Altyd Relevant Geseënd

5 Kommentaar Add your own

  • 1. Adam  |  April 2, 2007 om 2:04 nm

    Dit is nou die feelgood-ste ding wat ek in ‘n baie lang tyd gesien het! Baie baie cool.

    Jy’t my laat smile vandag. Geluk.

    :)

    Reply
  • 2. Adam  |  April 2, 2007 om 2:04 nm

    Dit is nou die feelgood-ste ding wat ek in ‘n baie lang tyd gesien het! Baie baie cool.

    Jy’t my laat smile vandag. Geluk.

    :)

    Reply
  • 3. dorothy  |  April 12, 2007 om 10:13 vm

    hey maeree – i’ve been trying to view this clip for ages and for some reason it just never loaded right. saw it now (obviously) and it is SO FRIGGIN BEAUTIFUL. BEAUTIFUL. thank you

    Reply
  • 4. Salige Rus  |  April 12, 2007 om 8:14 nm

    Where oh were can my Maeree beeeeeee?? The Lord took her away from meeeeeeee!!!! Lalalalalalalallaaaaaaaa!!!

    Reply
  • 5. maeree  |  April 13, 2007 om 10:15 vm

    lol
    dit was nie die here nie, dit was %^&$# blogger. het selfs ‘n wordpress blog begin uit desperaatheid, maar op die ou end het firefox my gered.
    conspiracy!

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


