Wellustig in die Tagtigs

April 27, 2007 at 5:18 nm 1 comment

Gepraat van musiek (en geïnspireer deur die Lammervanger se treffersparades)…

Toe ek ‘n tiener was, was Alannah Myles se Black Velvet vir my dié sexyste liedjie denkbaar.
In die negentigs was dit D’Goya se I Go To Bed.
Deesdae vind ek dat musiek nie meer dieselfde effek op my het nie (hoewel ek steeds dink dat beide liedjies baie sexy is). Ek wonder wat het verander?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Draagbare rus vir die siel "Die Koninkryk van God is juis vir mense soos hulle" II

1 Kommentaar Add your own

  • 1. Pienk Zuit  |  Mei 1, 2007 om 8:27 nm

    Ek moet self nogal erken dat ek menigte romantiese drome gehad het waar Balck Velvet in die agtergrond speel. Dit sal een van my gunstelinge bly vir baie lank.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


