Hoekom Facebook Ou Onderbroeke Snuif III

Augustus 24, 2007 at 11:19 vm 2 Kommentaar

facebook.jpg

Die argument is natuurlik telkens weer dat Facebook ‘n sosiale netwerk is.

Ek het ook ‘n paar maatjies op Facebook, om te bewys dat ek nie ‘n sosiale imbesiel is nie. Het Facebook my gehelp om my verhoudings met enige van hulle te versterk? Het ek enigiets nuuts omtrent hulle geleer?

Ek het geleer dat:

Al hierdie dinge het ek reeds geweet.

Ek het ook vriende gevind met wie ek jare gelede kontak verloor het. Nou pryk hulle trots teen my muur. Beteken dit ons het nou kontak?

Hiermee onderneem ek om (vir eers) op te hou om Facebook te trash. Al wat ek regkry, is om oud te lyk en my eie onvermoë om aan te pas by die tye, weg te gee. I’m on Facebook, therefore I’m cool.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Hoekom Facebook Ou Onderbroeke Snuif II Antwoorde

2 Kommentaar Add your own

  • 1. oopkop  |  Augustus 24, 2007 om 2:52 nm

    Ek speel omtrent net scrabble en soduku op Facebook.

    Reply
  • 2. Johan Swarts  |  Augustus 26, 2007 om 2:47 nm

    ek gebruik dit om cool te lyk. vanity, thy name is johan…

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


