Soms is ek verkeerd oor mense

September 18, 2007 at 1:33 nm 4 Kommentaar

Ek is geneig om mense te etiketteer.  Ek bieg.

Ek probeer ophou.

Daarom is ek bly (en beskou ek dit as ‘n wonderlike leer-geleentheid) wanneer mense my verras, my stereotipes totaal verkeerd bewys.

Kyk, as ek wéét dat jy die leier is van jou streek se tak van die Afrikanerbond, besluit ek sommer in beginsel alles wat lelik is oor jou.  En as jy dan meer aanvaardend en inklusief praat as enigiemand rondom jou, is ek verbaas.  En dankbaar om verkeerd te wees.

Entry filed under: Uncategorized.

Die goue septer Vir die man wat alles het

4 Kommentaar Add your own

  • 1. Reza Ghatok  |  September 19, 2007 om 1:41 nm

    Hi Friend,

    I am exciting to watch your blog and wish to share my feelings with you. I am a free-thinker, a short story writer and live in Dhaka, Bangladesh. I am 37 years and single not yet married.
    My email address for you is rezaghatok@gmail.com and my cell number for you is 01199521759.
    Wish you will reply and write me mail..I am very much ineterest to shate thinking with you…Best wishes..All the best..
    Truly
    Reza Ghatok
    Dhaka, Bangladesh
    01199521759.

    Antwoord
  • 2. Johan Swarts  |  September 20, 2007 om 8:14 nm

    en is 011 nie ‘n plaaslike telefoonkode nie?

    Antwoord
  • 3. Johan Swarts  |  September 20, 2007 om 8:14 nm

    whoops, ignoreer daai, dit was ‘n baie dom stelling…

    Antwoord
  • 4. Carien  |  September 21, 2007 om 2:06 nm

    Bangladesh, nogals. Gmf.

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


