Ek is so bly ek woon in Afrika, want

November 21, 2007 at 10:51 vm 6 Kommentaar

hier by ons loop die olifante in die strate.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

‘n Tand in my boerewors Random

6 Kommentaar Add your own

  • 1. idiwidi  |  November 21, 2007 om 11:08 vm

    Loop hulle in ‘n sirkel?

    Reply
  • 2. Pienk Zuit  |  November 21, 2007 om 11:09 vm

    Laat my dink aan daardie email oor die toeriste website se antwoorde wat so nou en dan die rondte doen. Snopes het ‘n paar weergawes, ek het nog net die SA een gekry:

    http://www.snopes.com/travel/foreign/olympics.asp

    Reply
  • 3. KruidjieRoerMyNie  |  November 22, 2007 om 7:43 vm

    Ag kyk die ou babatjies. Ja, hier in Adderley straat loop daar gereeld diere oor die pad. Dit veroorsaak nogal ‘n probleem met die verkeer.

    Reply
  • 4. maeree  |  November 22, 2007 om 9:34 vm

    nee idiwidi, daar’s net baie troppe.

    ek love afrika.

    Reply
  • 5. hanno  |  November 26, 2007 om 2:12 nm

    en die fokol groei kniehoogte op ‘n boesman, maar gelukkig hou die kamele dit kort…

    Reply
  • 6. oopkop  |  November 27, 2007 om 1:29 nm

    Tag, you’re it. http://oopkop.wordpress.com/2007/11/27/youre-it/

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


