Die week van kewtness

Februarie 3, 2008 at 2:32 nm 4 Kommentaar

Ek het verlede week probeer, maar is ongelukkig aandag-afleibaar. My lewe kort cute! Die wêreld kort cute! Ek sê: verf alles pink en plak dit vol hasies! Al wat ons nou kort, is ekstra uitroeptekens!!!

scratchy.jpg

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Tiener seksualiteit Die kewtness duur voort

4 Kommentaar Add your own

  • 1. freddy  |  Februarie 3, 2008 om 4:43 nm

    Daais ‘n eekhoring!!!!!!!!!!!!

    En by the way, my kiddies se drie hase lyk net cute. Hulle paar meer as wat hulle vreet.

    Reply
  • 2. TristonJ  |  Februarie 4, 2008 om 2:40 nm

    whahahaha ek dink ek sal van my kop afgaan in n pink wereld! en ek het al die cuteness wat ek kan handteer in my seun!! maar die eekhoring is damn cute :wink:

    Reply
  • 3. Pienk Zuit  |  Februarie 4, 2008 om 9:08 nm

    aaaaaaaaaaaaah cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute!

    Reply
  • 4. maeree  |  Februarie 5, 2008 om 9:29 vm

    freddy, dink jy daai hase sal omgee as ons hulle teen die muur plak?

    zuuuuiiiiittt!!!!!! daaankiiiieeeee!!!!!!!

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


