Niks verander ooit

Februarie 12, 2008 at 2:00 nm 3 Kommentaar

En om die rede hoef ek nie vandag ‘n nuwe post oor sexy te skryf nie, maar kan ek slegs terug verwys hierna.

Entry filed under: Uncategorized.

Die seisoen van sexy skop af Sexy Song

3 Kommentaar Add your own

  • 1. freddy  |  Februarie 12, 2008 om 3:46 nm

    Oppas net. Granaatsap vlek. Selfs Cargo-materiaal.

    Antwoord
  • 2. rosalindfranklin  |  Februarie 13, 2008 om 3:25 nm

    liewe jimmel ek het nie geweet daar is die ding oor cargo-pants nie….ek mis baie. dankie dankie ek is oppad na due south toe of een of ander outbackjack-vrymyvrek-winkel

    Antwoord
  • 3. maeree  |  Februarie 14, 2008 om 2:19 nm

    te-he.
    cape union mart se visie verwys na “people with an outdoors or aspirationally ourdoors lifestyle.” hahaha

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


