Niks fêncy nie

Maart 12, 2008 at 3:31 nm 4 Kommentaar

programme.jpg

Hoofsaaklik omdat ek arm en lui is.

Ek het nog altyd gewonder waar hierdie speletjies vandaan kom.  Nou weet ek.

Entry filed under: Uncategorized.

Lewe, liefde en die res Ek ek al genoem dat facebook ou onderbroeke snuif?

4 Kommentaar Add your own

  • 1. freddy  |  Maart 13, 2008 om 5:33 nm

    Ek sien die Rooskleurige Zuit gee oulike raad daar waar ek jou getag het. Maar ai, sal jy nou weet wat is ‘n tab? :-)

    Antwoord
  • 2. Bertus!  |  Maart 13, 2008 om 8:11 nm

    Kan jy dalk verduidelik hoe neem mens ‘n skermskoot?

    Antwoord
  • 3. Bertus!  |  Maart 13, 2008 om 8:27 nm

    Toets

    Antwoord
  • 4. maeree  |  Maart 22, 2008 om 5:50 nm

    bertus! is nie spam nie!
    maak ‘n program oop waarin jy prentjie kan paste – ek hou van powerpoint. gaan na skerm wat jy wil afneem, druk shift + print screen, gaan na oop program, druk paste. regsklik op prentjie, klik ‘save as picture’.

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


