Roadtrip

Mei 24, 2008 at 12:31 nm 3 Kommentaar

As die lewe jou druk en jy lus voel om in die groot onbekende in te vaar, gaan vind “Brood, wyn en lewe” op Bedford:

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Sexy! Die kat sit nie op die mat nie

3 Kommentaar Add your own

  • 1. sonkind  |  Mei 25, 2008 om 8:28 nm

    Strange enough loop ek juis die laaste tyd en wonder hoe lyk Bedford nadat ek Annelie Botes se boek ‘Sabbatsreis’ klaar gelees het.

    Ek dink ek sal nogal daar ‘n draai wil gaan maak.

    Reply
  • 2. maeree  |  Mei 27, 2008 om 1:29 nm

    jy kan gerus. ek het dit geniet.

    Reply
  • 3. netjane  |  Mei 27, 2008 om 3:51 nm

    Dis eers onlangs wat Bedford ‘n “herlewing” gehad het. Voor dit was dit maar regtig ‘n one-horse town. Ek is altyd bly as ek sien die plattelandse dorpies word weer nuutgemaak.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


