Nuwe Blokkie

Februarie 11, 2009 at 12:28 nm 2 Kommentaar

“If spirituality loses touch with its roots in sexuality, it loses power to form and inform our deepest selves. When spirituality is separated from our sexuality, it loses the power of personal connection and becomes lifeless – it cannot move us to passionate care for this world” – Lynn Rhodes
Kyk hier.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Whoop-dee Chastity

2 Kommentaar Add your own

  • 1. Die piesangverkoper  |  Februarie 12, 2009 om 8:47 vm

    Ek sweer dis die waarheid, ek het heeltemal onafhanklik van jou oor presies dieselfde quote geblok. Ek snap dit glad nie. Hoekom sou dit wees soos Lynn sê? Is dit nie maar net nog ‘n manier wat iemand gevind het om ander mense te laat sondig en sleg voel nie? (“sies, jy is nie in touch met jou seksualiteit nie, sleg Christen!” etcetera)

    Reply
  • 2. maeree  |  Februarie 12, 2009 om 11:38 vm

    lyk my ons ken dieselfde mense.
    ek het sommer op jou blog gereageer op jou kommentaar.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


