Vir my 2 oorblywende lesers se amtelike kennisname

Februarie 26, 2009 at 3:10 nm 11 Kommentaar

oopkop1Need I say more?

(Wat van: O Lord, it’s hard to be humble when you’re perfect in every waaaayyyyyyy!)

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Wat ek hierdie week geleer het Ek’s ‘n dapper muis…

11 Kommentaar Add your own

  • 1. oopkop  |  Februarie 27, 2009 om 7:24 vm

    Nou kan jy met kastanjette deuntjies tokkel :P

    Reply
  • 2. dorothy black  |  Februarie 27, 2009 om 7:35 vm

    no man – post the link – can’t read that small without giving myself a headache

    Reply
  • 3. fredddels  |  Februarie 27, 2009 om 7:47 vm

    @ Oopkop: Of die Nutcracker suite speel.

    Reply
  • 4. fredddels  |  Maart 3, 2009 om 11:53 vm

    Dankie virri inloer, Maeree. Ja, gaan goed dankie, ek is weer op die lug.

    Reply
  • 5. Johan Swarts  |  Maart 4, 2009 om 4:22 nm

    wazzzzuuuuuuuuuuuuuuuuup

    Reply
  • 6. Die piesangverkoper  |  Maart 6, 2009 om 5:31 nm

    Gaan jy deur een of ander dark night of the soul?

    Reply
  • 7. maeree  |  Maart 6, 2009 om 5:55 nm

    oopkop – maar dit sal meer opgewek moet wees as “o lord, it’s hard to be humble”

    dorothy – click on “need i say more”!

    freddddddels, ek’s baie trots dat jy nie ‘n pseudoniem gebruik het nie – en dat jy terug is.

    johan, piesangverkoper a.k.a. bertus, my ouma is hierdie week dood. en ek werk baie baie baie hard. te hard. /me spoeg
    maar ek’s nie bang nie.

    hey piesang, ek het ‘n maatjie van jou ontmoet. hy’s nie verbaas dat jy my ge├»gnoreer het die een keer wat ons ontmoet het nie.

    Reply
  • 8. rosalindfranklin  |  Maart 6, 2009 om 9:54 nm

    hel, ek moet darem net amptelik se: ek is sekerlik een van daardie twee flippen lesers!! en soms, ja soms, praat ek hier sommer met myself ook . . .

    Reply
  • 9. Sonkind  |  Maart 6, 2009 om 10:03 nm

    Rooskind – ek is ook een van die twee lesers, so dan neem ek aan Piesang a.k.a. Bertus en Johan kan nie lees nie :lol:

    Reply
  • 10. rosalindfranklin  |  Maart 6, 2009 om 10:57 nm

    nee hulle kyk net prentjies, hulle is nog klein

    Reply
  • 11. maeree  |  Maart 9, 2009 om 10:20 vm

    rosa, sonkind – verwys my onlangse inkskrywing.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


