Die laaste zombie novel wat ek ooit sal lees

Augustus 24, 2009 at 4:54 nm 3 Kommentaar

handling-the-undeadDit is algemeen bekend dat ek ‘n gesonde voorliefde het vir zombie-novels.  Maar hierdie was die laaste een wat ek gelees het.  Nooit weer nie.

Soos wat ‘n mens te wagte kan wees, is Sweedse zombies nice.  Hulle wil niemand verorber nie – hulle wil net graag huis toe gaan.  Dié dat hierdie werk ‘n liefdesverhaal genoem word.

En dis ook net hier waar ek die streep trek.  Natuurlik is zombies tragies.  Dit herinner ons almal aan die skadu wat die dood daagliks oor ons lewens gooi.  Maar ‘n oupa wat sy 4 jarige kleinseun met sy hande uit die graf grawe en hom dan room smeer in ‘n poging om sy lyk te bevogtig…

The horror.  Too horrible.

Ek sal volstaan by zombie flieks.  As hulle net meer zombie flieks wil maak!

Entry filed under: Uncategorized.

Okay, hieroor sal ek blog Spiritualiteit & Seksualiteit

3 Kommentaar Add your own

  • 1. freddy  |  Augustus 24, 2009 om 7:51 nm

    Interessant.

    ‘n Bloedige doodskoot in die kop of ‘n afkappery met ‘n stomp byl laat niemand meer gril nie.

    Maar Nivea for Men doen die ding…

    Antwoord
  • 2. Sonkind  |  Augustus 24, 2009 om 8:26 nm

    :lol: @ freddy

    So, wat dink jy van die nuutste Vampire craze? – Twilight etcetera

    Antwoord
  • 3. Bertus!  |  Augustus 24, 2009 om 9:47 nm

    Dis jammer, want nou sal jy nie die pas gepubliseerde Pride, Prejudice and Zombies kan lees nie en gaan ek jou ook nie my eksemplaar leen nie.

    Antwoord

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


