Spiritualiteit & Seksualiteit

Augustus 27, 2009 at 12:35 nm 5 Kommentaar

Ek voel oor Lectio Divina soos wat ek oor seks voel.  Elke keer wat ek dit doen, wonder ek hoekom ek dit nie baie meer gereeld doen nie.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Die laaste zombie novel wat ek ooit sal lees Onnodig opgewonde

5 Kommentaar Add your own

  • 1. Sonkind  |  Augustus 27, 2009 om 1:20 nm

    LOL! So true.

    Reply
  • 2. Bertus! die piesangverkoper  |  Augustus 27, 2009 om 3:15 nm

    Elke keer dat ek dit doen wonder ek hoekom ek nie eerder die tyd gebruik het om ‘n boek te lees nie.

    Reply
  • 3. Bertus! die piesangverkoper  |  Augustus 27, 2009 om 3:49 nm

    Ek verwys nou nie na die Lectio Divina nie.

    Reply
  • 4. freddy  |  Augustus 27, 2009 om 6:07 nm

    Bertus!
    Ek dog jy doen dit net wanneer jy boek lees.

    Reply
  • 5. Pienk Zuit  |  Augustus 28, 2009 om 8:44 vm

    Ek moet Bertus se boekversameling aanskaf.

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


