Pride and Prejudice and Zombies

Oktober 2, 2009 at 9:51 vm 3 Kommentaar

387px-PrideandPrejudiceandZombiesCoverEk weet ek het gesê ek gaan nooit weer ‘n zombie novel lees nie.  Maar wie kan nou die volgende weerstaan:

Can Elizabeth vanquish the spawn of Satan?  And overcome the social prejudices of the class-conscious landed gentry?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Onnodig opgewonde Mode Polisie

3 Kommentaar Add your own

  • 1. Pienk Zuit  |  Oktober 2, 2009 om 1:53 nm

    Wow, wat ‘n fonds! Ek sien daar is ook ‘n Sense and Sensibility and Sea Monsters. Wonder wat volgende? Ek wonder of Terminator se oorspronklike titel nie dalk “The Time Machine and Cyborgs” was nie.

    Ek het onlangs eers The Time Machine gelees. Uitstekend! Ek kan nie glo dat HG Wells so lank terug so goeie scifi kon skryf nie. Om een of ander rede dink my brein net nuwe scifi kan goed wees.

    Reply
  • 2. Bertus  |  Oktober 19, 2009 om 7:37 nm

    Ek het dit gelees en die begin is heel snaaks, maar dan gaan dit net aan en aan en aan. Het net halfpad gekom.

    By the way, Star Trek The Original Series is op DVD high definition digitally remastered – al drie seisoene by Look & Listen teen R650 elk.

    Reply
  • 3. VAKTAP  |  Oktober 22, 2009 om 11:23 vm

    Engels is die Duiwel se taal so ek vermy dit maar.

    Groete

    Ds. Dr. Siener van Zyl
    VAKTAP (Verenging vir die Afrikaner Kultuur, Taal en Allerhoogste Party)

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


