Mode Polisie

Oktober 4, 2009 at 5:45 nm 5 Kommentaar

So val die helde. Ek bieg, ek het vir my crocs gekoop. Dit lyk nie soos crocs nie, maar steeds… dis crocs.

That said, is daar twee dinge wat ek nooit sal verstaan  (en hopelik nooit sal doen) nie:

  • bootse by ‘n kortbroek
  • harem pants

DoYouHarem

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Pride and Prejudice and Zombies Buckfever Underground

5 Kommentaar Add your own

  • 1. rosalindfranklin  |  Oktober 7, 2009 om 5:31 nm

    Jammer maar crocs is crocs….jy het geval voor die mode.

    wollerige bootse by ‘n kort rompie….

    Reply
  • 2. dorothy black  |  Oktober 8, 2009 om 11:03 vm

    please maeree. asseblief. please please don’t buy these pants. don’t succumb to the dark side like you did with the crocs. please. pray if you have to.

    Reply
  • 3. maeree  |  Oktober 8, 2009 om 11:10 vm

    rosalind, jy’s natuurlik heeltemal reg. dis hoekom ek die blog as my persoonlike bieghokkie gebruik, en julle as my priesters.

    dorothy, dalk moet jý vir my bid. ek is seker daardie gebed sal gehoor word. (-; tehehehe
    anyway, ek’t nie harem pants nodig om my boude te laat lyk asof dit hang nie.

    Reply
  • 4. Rikus  |  Oktober 12, 2009 om 7:20 vm

    My tannie het altyd gepraat van ‘n poep-opvanger. Ek dink hierdie kwalifiseer.

    Reply
  • 5. freddy  |  Mei 25, 2010 om 2:22 nm

    Blog nou iets. Of kan dit wees dat Maeree niks te seg het nie?

    Reply

Lewer kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Feeds


